onsdag 26 september 2012

Efter 28 timmars sträckkörning....

....med korta avbrott i Puttgarten/Rödby och Helsingör/Helsingborg är vi nu hemma i Sverige igen. Kärran står full lastad på garageuppfarten och ett digert upp packningsjobb väntar. Sen ska det fotograferas och webbshoppen ska uppdateras. Men var ska jag ställa alla saker?? Hmmmm......får väl bli på vardagsrumsgolvet igen! 
En liten överraskning väntade här hemma....
Drömhem & Trädgård hade publicerat ett reportage från förra hösten, gjort av stylist Anncatrin Rosenqvist och fotograf Ragnar Òmarsson. Vi gjorde ett matreportage för Året Runt, men passade också på att ta lite fler bilder. Och här är en del av resultatet... 



 Det bästa med köket är vår pyttelilla balkong, lagom stor för att maken och jag ska få plats att dricka morgonkaffet och njuta av en vidunderlig utsikt.


Mitt "gipskabinett"....


Dukat för fint besök....!


Tack alla ni trogna kunder och följare som så uthålligt väntar på att webbshoppen ska uppdateras, och under tiden skickar små uppmuntrande mail och kommentarer.... Ni är underbara, och ett livselixir för mig så att jag när morgonen känns alltför tidig, ryggen värker av allt släpande och bilresorna känns alltför långa, orkar fortsätta med det jag gör. För jag tycker ju också att det är VÄLDIGT roligt! 

Kram
Sussi

10 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder,så sjarmerende og herlig:))
    Drømmer meg heeelt bort!

    Klem Vibeke

    SvaraRadera
  2. Vilket otroligt fint hus ni har, fint möblerat och med vackra saker, jag blir helt tagen. Och den utsikten sen till frukost, suck. Det måste vara svårt att åka därifrån...
    Grattis till reportaget!

    Får väl ändå önska er välkommen hem!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert. Då jag läste reportaget så kom jag på att det var här på bloggen som jag hade läst om detta ställe tidigare.

    annika

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem igen! Blir kul att se vad du har för fina saker med dig hem den här gången. Vilka underbara bilder :)
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  5. Härligt att få se vad er webbutik får för tillskott. Vårt kök ska få sej ett lyft nämligen.
    Tack för inspirerande foton.
    Ewa

    SvaraRadera
  6. Hej,
    så kul att höra av dig!! Nu är jag så klart galet nyfiken på vad kärran innehåller.
    Om du kommer ihåg så mejla gärna när du lägger ut sakerna : ).

    Säger bar SÅÅÅÅÅÅÅ häftigt!! Skulle inte ha något emot ert kök och en kaffe på balkongen.

    Kram, vi hörs Monica

    SvaraRadera
  7. Hej fina Sussi!

    Åh vilka fina bilder..! Erat kök är så otroligt charmigt och mysigt!!!

    Ja jösses det låter tufft med 28 timmar nonstop med bilen, men som du säger så verkar det ju samtidigt så himla roligt!!!

    Stor kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Ah så vackert! Det är bara så fint med alla fantastiska detaljer i ert franska hem! All lycka till med nya "butiken" också! Kram, Minna :)

    SvaraRadera
  9. Bel servizio... e che belle foto!

    SvaraRadera
  10. What beautiful decor! I would love to visit!!! Everything is elegant yet cozy! Simplicity at it's best!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid och lämnar ett litet avtryck från ditt besök hos mig!
Du som inte har en egen blogg men vill skriva en rad, välj "anonymt" så går det bra ändå!
Sussi