torsdag 23 december 2010

Det allra viktigaste med julen...

....är ju ändå att få vara tillsammans med sina nära och kära.
Hoppas inte tågkaoset sätter käppar i (h)julen för någon den här helgen! Nu behöver vi ju varandra mer än någonsin.

Välkomna hem till oss älskade mamma och pappa...
(farfar i förgrunden, oj vilka släktkalas vi hade i Sollentuna när du fanns med oss...)


Charmiga stjärngossar. Min kära make längst till vänster med struten på svaj, storebror i mitten och tvillingbror till höger.
Till vänster två små tvillingbröder .....


Kära kära morfar....dig fick jag aldrig lära känna ordentligt men jag har mina minnen av en mycket snäll och omtänksam gammal farbror.


Längst till vänster, undertecknad med kusin. Vi skulle fira jul och var uppklädda till tänderna! Blå sammetsklänning och pärlhalsband...skjorta väst och fluga... 60-tal! Imitten och till höger, jag och mannen i mitt liv.


Sist men inte minst....älskade ungar! Lika söta nu som då för 15 år sedan...


Nu tar jag en paus från datorn några dagar och ägnar mig åt ovanstående!
(OK, jag kanske tjuvkikar lite hos er, men det blir inga egna inlägg)

Till alla er goa rara som tar av er tid och besöker mig lite då och då....

GOD JUL
och
GOTT NYTT ÅR !

Kram
Sussi

15 kommentarer:

  1. God jul Sussi! Hoppas ni får det riktigt mysigt, så härligt med alla släktingar. Det är allt det som gör julen till den underbara högtid den är.♥

    Många kramar, Matilda

    SvaraRadera
  2. Tittar in som hastigast för att önska en en skön och fridfull jul, GOD JUL kram, VIOLAN

    SvaraRadera
  3. Joyeux Noël et Bonne Année önskar jag från en snötäckt norra Frankrike!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Vet inte om julhälsningen kom fram, ha en skön och fridfull jul, GOD JUL kram VIOLAN

    SvaraRadera
  5. Å här kommer jag tassande.....tänkte bara säga GOOOOD JUUUUUL!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Önskar Dig en riktigt GOD JUL med familjen!
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  7. Tack för dina så goa kommentarer!!
    Jag önskar Dig & de dina den bästa Julen!!

    Varmaste kramen Malin

    SvaraRadera
  8. Så härligt att vara inringad av släkten, om så enbart på foton! Roligt då du berättar om dem (fotona)!

    Öskar dig en riktigt glad jul!!!!
    -Pia-

    SvaraRadera
  9. Att hitta till din fina blogg var som att få en tidig julklapp! - Hit återvänder jag gärna!
    Ha en riktigt god jul!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga gamla foton du har, det är såklart extra kul när dom bär en personlig historia.
    Och tack för dina fina kommentarer hos mej!
    Jag vill önska dej en riktigt mysig och God Jul! Kram Cilla

    SvaraRadera
  11. Kikar runt lite så här på môran för att önska dig en underbar fröjdefull julafton.... Kram

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vilken härlig blog jag hittade till!
    Ska stanna en stund till och kika runt hos dig :)
    Ha en fin juldags kväll!
    Julkramar!

    SvaraRadera
  13. God jul Sussie, så fina släktkort du har. kikar snart in igen. Kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  14. Hej goa Sussi!

    Det är precis vad julen handlar om tycker jag också, att mysa och vara med nära och kära.

    Önskar dig en härlig fortsättning på julen!

    Kram
    Mia


    PS jag kommer självklart att följa dig framöver också :)

    SvaraRadera
  15. Hi Sussi,

    Merry Christmas to you and your family! Do you sell your wares internationally from your online shop?
    Your products are devine-I hope I can purchase a few things!!!

    Jacqui

    Australia (pigladoo@hotmail.com)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid och lämnar ett litet avtryck från ditt besök hos mig!
Du som inte har en egen blogg men vill skriva en rad, välj "anonymt" så går det bra ändå!
Sussi